Haziran 11, 2010

Balzac ve Sagopa Kajmer

artık dün gece ateşten gömlekler çıktı yerinden, özlemeler de çıktı hepsi yerini aldı, hah birde kokular baş köşeye geçti ve son olarak anlar da en acı yerlerini bulup yerleştiler. Ortada bir helin, çevresini kapladılar. Hepsi kafasında, hepsi kalbinde, hepsi odasında. Kaçılmaz ki bunlardan. Kabulleniceksin dediler, giy bizi, yakıcaz bir bir üzerini, zaten tedirgin halin bişey olmaz dediler. Ki helinin de başka çaresi yok bunun yapılması gerektiğini biliyor. Yapacak işte, dayanılmaz olucak bazen ama -yapcak bişey yok.
yeter ki isyan etmesin
cevap aramasın
soru sormasın
aramasın konuşmasın helin.
yüksek sesle söylemesin adını.

Sagopa Kajmer: " Giy ateşten gömlekleri bir bir yansın üzerin, ve dahi kır topraktan çömlekleri zaten tedirgin halim. Bir benim bir bendim ve bir kendim ortadayım, bitmez derdim bu hal beni yer bitirir bildim."

ve


Balzac:" Kabullenme, gündelik bir intihardır."

Ne güzel de bağlı bunlar birbirlerine.
Unutmasın helin bunları unutmasın.
-yapcak bişey yok.

1 yorum: