Mayıs 29, 2010

hello my love.


hello stranger.

arasında geçen süre hep kaybolur zaten.
demişsin ya sen de "bir kadın ve bir erkek tanışır, birbirlerini severler, severler, severler, daha fazla sevemezler, yok olup giderler."
sahi, öyle mi olur hep?

Kürk Mantolu Madonnamız ne demişti?

" Demek ki insanlar birbirine ancak muayyen bir hadde kadar yaklaşabiliyorlar ve ondan sonra, daha fazla sokulmak için atılan her adım daha çok uzaklaştırıyor. Seninle aramızdaki yakınlaşmanın bir hududu, bir sonu olmamasını ne kadar isterdim. Beni asıl bu ümidin boşa çıkması üzüyor... Bundan sonra kendimizialdatmaya lüzum yok... Artık eskisi gibi apaçık konuşamayız... Bunları ne diye, neyin uğruna feda ettik? Hiç! Mevcut olmayan bir şeye malik olalım derken mevcut olanları kaybettik... Her şey bitti mi? Zannetmem. İkimizin de çocuk olmadığını biliyorum..."

Ne komik değil mi her zaman aynı işte aşk hakkında söylenenler. Ve ne kadar yerinde cümleler bunlar. Senin sınırların vardı bu sefer, aşamadın. Beni de katamadın.
Konuşmak istemiyorum, susmak istiyorum. Başka bir şeyden de konuşamıyorum.
Teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder