Mart 25, 2010

herkesi herşeyi tutup "özür dilerim ama birazcık durabilir misiniz" demek istiyorum. Lütfen azıcık durun da ben yetişebileyim kendime. Kendime bir çeki düzen veriyim, nefesimi dinliyim bir, sonra söz herşeye yetişicem herşeyi halledicem-demek isterdim. Herkesin de hıhı tamam hemen ne demek haydi arkadaşlar duruyoruz! diyip durmalarını. Tabii dünyanın tanımı da "durmayı" tamamen inkar ediyor. O zaman saklansam azıcık? Yani böyle herkes yokluğumu farketmeden ben halledip çıksam. Nasıl olur?
Denmiş ki gez,oku,öğren,harekte geç.
Denmiş ki dünya insanı ol.
Denmiş ki rahatla,sev,açıl,çekinme,korkma.
Ama benim üstümdeki ağı daha yırtamadım,lütfen bekleyin azıcık.
Ben yetişicem size.
Kendime sesleniyorum: Yardım et kendine,zamanın azalıyor.
Rahat olmak isterdim,rahatlamak isterdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder